Často kladené otázky CricksyDog

Ak nemôžete nájsť odpoveď na vašu otázku nižšie, kontaktujte nás prostredníctvom možností nižšie!

Email

Na všetky emaily sa snažíme odpovedať v priebehu hodiny. Ak máte komplexnejšiu otázku, odporúčame vám poslať nám email. Týmto spôsobom vám môžeme postupne pomôcť so všetkým! Náš email je dobryden@cricksydog.sk.

Facebook

Napíšte nám na Facebook v prípade, že chcete dostať takmer okamžitú odpoveď na vašu otázku. Prosím nepridávajte vaše otázky do komentárov pod naše fotky, pretože sa môžu jednoducho stratiť a ostať nezodpovedané. Napíšte nám priamo!

Obsah

KRMIVO PRE PSY CRICKSYDOG

DORUČOVANIE OBJEDNÁVOK

PLATBA

ZÁKAZNÍCKA PODPORA

ZÁRUKA

PREDPLATNÉ

MOŽNOSTI NÁKUPU

INÉ KRMIVO PRE ZVIERATÁ

Krmivo pre psy CricksyDog

#1: Kedy a ako dlho môžem kŕmiť svojho psa krmivom Chucky?

Vaše šteniatko môžete kŕmiť Chuckym od 6. týždňa až do 10. mesiaca. Podávaním krmiva pre šteniatka môžete zaznamenať nasledujúce výhody:

10-mesačná ochrana
Náš produkt sme vyrobili, aby sme poskytli skvelé krmivo pre tých najmenších dokedy nebudú mať 10 mesiacov!

Bezpečná výživa
Prejdite na naše krmivo a je veľká pravdepodobnosť, že váš pes nebude mať žiadnu potravinovú alergiu! Koniec koncov, základy musíte položiť teraz!

Náležitý vývoj kostí
V skorom veku potrebujú psy viac bielkovín a vitamínov ako neskôr v živote. Naše krmivo je tomu prispôsobené!

#2: Aký je rozdiel medzi klasickým a hypoalergénnym krmivom?

Zatiaľ čo naše klasické krmivo je vyrobené z mäsa niekoľkých typov zvierat, v našich hypoalergénnych produktov je spracovaný len jeden typ mäsa. Naše hypoalergénne krmivá pre psy sú navyše 100% bez pšeničného lepku a kuracieho mäsa.

#3: Aký je rozdiel medzi produktovými líniami Ted a Juliet?

Zloženie je takmer rovnaké, takže vášmu psíkovi môžte dať to, ktoré uprednostňuje. Rozdiel môže byť vo výrobe a tepelnom spracovaní. Respektíve môže byť odlišná škála ponúkaných produktov.

Najväčším rozdielom je “len” veľkosť granúl. Zatiaľ čo naše produkty Ted sú vyrobené pre veľké psy s veľkosťou granúl 1,5 cm, Juliet je vhodné aj pre tie najmenšie psy s veľkosťou granúl 0,5-0,9 cm.

#4: Je možné zmeniť príchuť?

Samozrejme, že áno! Ak váš psík potrebuje rôznorodosť, príchuť môžete zmeniť kedykoľvek! Nášho detailného sprievodcu môžete nájsť tu: 

#5: Aký je rozdiel medzi klasickou a hypoalergénnou konzervou?

Zatiaľ čo naše klasické konzervy Ely sú vyrobené použitím niekoľkých rôznych druhov mias, hypoalergénne konzervy obsahujú mäso len z jedného zvieraťa. Naše hypoalergénne konzervy Ely sú 100% bez pšeničného lepku a kuracieho mäsa.

#6: Je možné miešať suché krmivo s konzervami?

Samozrejme, že áno! Detailné inštrukcie týkajúce sa dávkovania nájdete tu:

#7: Prečo nie je v hypoalergénnom krmive žiadne kuracie mäso?

Všimli sme si – a ide taktiež aj o vašu skúsenosť – že psy, ktoré jedia kuracie mäso sú skôr choré alebo skôr vykazujú symptómy potravinovej alergie. Nanešťastie to nie je vedecky podložené, ale nechceme zbytočne riskovať.

Ak nemusíme, nebudeme to riskovať. Preto sú všetky naše hypoalergénne krmivá – či už Juliet alebo Ted – bez kuracieho mäsa!

#8: Prečo sú naše hypoalergénne krmivá bez pšeničného lepku?

Ako vieme, psy pochádzajú z divočiny. Hoci to zo vzhľadu mnohých psíkov nevyčítate. 🙂 Psy v divočine nejedli veľa obilnín a pšenice. Samozrejme, že sa boli schopné do určitej miery prispôsobiť tomuto domestikovanému životu, ale tu by sme tiež chceli byť opatrní.

Prečo by sme dávali pšenicu do nášho hypoalergénneho krmiva keď sa citlivosť na pšeničný lepok zvyšuje aj u ľudí? Pšeničný lepok môže jednoducho spôsobiť alergickú reakciu aj u psov.

Naše motto je “je lepšie nehrať sa so zdravím svojho psa a nepodstupovať zbytočné riziká”. Ak sa môžeme vyhnúť kuraciemu mäsu a pšenici, tak prečo nie?

#9: Prečo obsahuje naše hypoalergénne krmivo pre psy len jeden zdroj bielkovín (monoproteínové)?

Vo všeobecnosti nemusí hypoalergénne krmivo pre psy obsahovať len jeden zdroj bielkovín. To sme zaviedli len my, ako pravidlo.

Aby sme to uľahčili čo najviac a eliminovali bielkoviny, ktoré spôsobujú alergické reakcie, do nášho krmiva pridávame len jeden druh bielkovín a týmto spôsobom môžu jesť naše krmivo aj psy, ktoré majú eliminačnú diétu.

Ak váš pes konzumuje napríklad naše hypoalergénne jahňacie krmivo Juliet, nie je na tom nič zlé, je jasné, že môže jesť jahňacie mäso. Ale ak kŕmite vášho psa krmivom, v ktorom je kuracie mäso a neskôr sa objavia vyrážky, viete, že váš pes nemôže jesť kuracie mäso.

Žiaden z našich hypoalergénnych produktov neobsahuje kuracie mäso a pšeničný lepok! Plus všetky naše hypoalergénne krmivá sú na báze jednej bielkoviny.

#10: Môžu šteňatá jesť krmivo v konzerve?

Samozrejme! Vaše šteniatko môže jesť naše konzervy od 6. Týždňa!

#11: Koľko kusov je v balení dental cleaner? How many pieces are in a bag of dental cleaner?

Každé balenie obsahuje 7 kusov. To vystačí na týždeň. Ak si objednáte balenie na mesiac, pošleme vám 4x týždenné balenie. To je 4×7=28 kusov dental cleanerov. Each bag of dental cleaner contains 7 pieces. This is enough for a week. If you order a monthly package, we will send you 4xweekly packs. That is 4×7=28 pieces of dental cleaners.

#12: Aké veľké sú tie prípravky na čistenie zubov?

Existujú dve rôzne veľkosti. Denty Mini pre male psy a Denty Maxi pre stredne veľké a veľké psy. Denty Mini je tyčinka dlhá 110x10mm, zatiaľ čo Denty Maxi je dlhá 120x15mm.

#13: Môžem dávať hypoalergénne krmivo aj nealergickým psom?

Samozrejme! Naše hypoalergénne produkty neobsahujú kuracie mäso alebo pšeničný lepok, takže sú primárne vhodné pre alergické psy, ale môžu ho konzumovať aj nealergické psy.

Nie je nič zlé na tom jesť zdravo, nemusíte čakať na to kým bude váš pes chorý. Toto je len výhodou! 🙂

#14: Môžem dávať môjmu malému psíkovi krmivo pre veľké psy?

Áno! Je však dôležité dávať pozor, či váš psík žerie rýchlo a ak áno, odporúčame mu/jej dávať krmivo pre väčšie psy, aby ste predišli duseniu.

Ted odporúčame pre stredne veľké a veľké psy a Juliet pre malé psy. Pre šteňatá odporúčame krmivo Chucky.

Každý psík môže bezpečne jesť naše konzervy Ely a maškrty Friky 🙂

Informácie o doručovaní objednávok

#1: Ktorá kuriérska služba mi doručí balíček?

Naše balíčky doručuje kuriérska služba DPD a MPL a v prípade MPL si môžete vyžiadať doručenie na odberné miesto.

#2: Ako dlho trvá doručenie balíka?

Objednávky zadané každý deň do poludnia budú predané kuriérskej službe v rovnaký deň a tá ho doručí ďalší deň. V iných prípadoch trvá doručenie 1-2 pracovné dni.

V 90% prípadoch pri zadaní objednávky dopoludnia dorazí váš balíček ďalší deň!

#3: Koľko stojí doručenie?

Doručenie domov stojí €2.99 a na odberné miesto€2.99. Ale! Poštovné je zdarma na objednávky nad €39.00.

#4: Doručujete aj cez víkend?

Doručenie počas víkendu nie je bohužiaľ možné. V tomto prípade vám môžeme ponúknuť odberné miesta, kde si môžete vyzdvihnúť balíček aj počas víkendu!

#5: Kde môžem nájsť odberné miesta?

Zoznam odberných miest nájdete po kliknutí na odkaz nižšie:

#6: Ako môžem sledovať môj balíček?

V prípade DPD dostanete emailom číslo balíka, aby ste mohli jednoducho sledovať vašu objednávku.

Kuriérske spoločnosti vám pošlú email s číslom vášho balíka keď on nás dostanú balík. Ak ho napíšete do rozhrania nižšie uvidíte, kde sa momentálne nachádza váš balíček.

V prípade DPD:

#7: Môžem zmeniť čas doručenia?

Samozrejme, že áno! Môžete to urobiť priamo u nás alebo u kuriérskej spoločnosti. Dôležité: takéto zmeny môžete vykonať dopoludnia!

Po predaní vášho balíku kuriérskej spoločnosti je jednoduchšie ak ich v prípade zmien kontaktujete. Ak ste ešte nedostali email o predaní balíka kuriérskej službe, kontaktujte nás. Odporúčame zavolať, pretože to je najrýchlejšie. Email je taktiež skvelé riešenie!

Ak potrebujete pomoc alebo si s niečim neviete rady, neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo emailom. Vždy vám pomôžeme!

Informácie o platbe

#1: Je možné platiť online?

Áno, platiť môžete bezpečne pomocou GoPay. Nezhromažďujeme žiadne informácie o karte. Všetky údaje o karte zadávate bezpečne do rozhrania GoPay!

#2: Je možná platba na dobierku?

Samozrejme! Pri zadávaní objednávky však nezabudnite vybrať platbu na dobierku. V tomto prípade môžete platiť u kuriéra. V mnohých prípadoch majú terminál, ale choďte na istotu – ak nepoznáte miestneho kuriéra – vždy majte pri sebe nejaké peniaze. Ak si vyberiete odberné miesto, takmer s určitosťou budete môcť platiť kreditnou kartou!

#3: Aké iné spôsoby platby sú k dispozícii?

Ďalšou možnosťou je platba vopred. V tomto prípade bude váš balík odoslaný hneď po tom, čo nám bude na účet pripísaná daná suma. To trvá väčšinou 2-3 pracovné dni. Vďaka novým bankovým reguláciám je taktiež možné, že vašu objednávku dostanete skôr a váš psík dostane svoje chutné pochúťky skôr! 🙂

Otázky o zákazníckej podpore

#1: Na aký email vám môžem napísať?

V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať emailom dobryden@cricksydog.sk

#2: Na akých sociálnych sieťach vás nájdem?

Môžete nás nájsť na facebookovej stránke: https://www.facebook.com/cricksydog.sk. Zatiaľ neodporúčame instagram, keďže málokedy máme čas odpovedať na otázky.

#3: Kde by som vás mal kontaktovať ohľadom otázok týkajúcich sa spoločnosti?

Všetky otázky týkajúce sa našej spoločnosti posielajte na nasledujúci email: dobryden@cricksydog.sk

Podmienky záruky

#1: Čo mám urobiť ak môj balíček nepríde/pride poškodený/neúplný?

Ak máte akékoľvek problémy s doručením, kontaktujte nás. Emailom alebo telefonicky. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá a týmto spôsobom môžeme vylepšiť naše služby.

Náš email: dobryden@cricksydog.sk

Naše telefónne číslo: 

Neváhajte nás kontaktovať, v prípade otázok vám vždy pomôžeme!

#2: Ako funguje záruka na produkt?

Ak budete mať vy alebo váš pes problémy s našimi produktami, našu záruku môžete využiť kedykoľvek. Stačí, ak nás upozorníte emailom a pošlete nám číslo účtu. Vrátime vám celú sumu vášho balíka v priebehu pár dní a bez akýchkoľvek otázok!

#3: Ako môžem vrátiť môj balíček?

Ak z akéhokoľvek dôvodu potrebujete vrátiť balíček, môžete tak urobiť prostredníctvom pošty alebo akejkoľvek kuriérskej služby na nasledujúcu adresu:

Adresa: (CricksyDog)

Adresa: 

Pretože tam je náš sklad 🙂

#4: Ako funguje výmena balíka?

Ak z nejakého dôvodu musíme vymeniť váš balík, pošleme vám náhradný balíček. Kuriér vám prinesie nový balíček a stačí, ak kuriérovi dáte ten svoj v zalepenej krabici.

Otázky o predplatnom

#1: Čo je predplatné?

Náš systém predplatného bol vytvorený pre vašu pohodlnosť. Môžete si vybrať aký produkt(y) chcete a v akých intervaloch a my vám ich pošleme automaticky, aby ste sa nemuseli starať o vaše objednávky.

Môžete si predplatiť akýkoľvek z našich produktov a kedykoľvek. Vašu objednávku môžete tiež kedykoľvek zmeniť vo vašom profile.

Nášho sprievodcu objednávkami nájdete tu:

#2: Ako zmením svoje predplatné?

Vaše predplatné môžete zmeniť pomocou rôznych tlačidiel na stránke vášho profilu. Môžete pridať nový produkt, vybrať nový datum doručenia alebo dokonca zmeniť adresu doručenia.

Viac informácií o systéme predplatného môžete nájsť tu:

#3: Môžem svoje predplatné pozastaviť?

Samozrejme! Ak sa vám krmivo nahromadilo, alebo z akéhokoľvek dôvodu ho určitý čas nepotrebujete, vaše predplatné môžeme stopnúť a vy ho môžete obnoviť kedykoľvek alebo zadať novú objednávku/predplatné.

To môžete urobiť jednoducho prostredníctvom vášho profilu.

#4: čo znamená obnoviť moje predplatné?

Dátum obnovenia vášho predpletného je datum, kedy vyprší interval, ktorý ste si zvolili. V tento deň vám pripravíme nový balíček.

Ak bude tento dátum ráno v pracovnom týždni, váš balíček predáme kuriérskej službe v ten istý deň. Ak to bude poobede alebo cez víkend, váš balík bude odoslaný ďalší pracovný deň.

Po odoslaní vášho balíčka začína interval znova a celý process sa opakuje. Dokedy ho nezmeníte. Takže ak potrebujete napríklad balenie krmiva pre psy mesačne, je možné, že už si nikdy nebudete musieť kupovať krmivo pre psy, pretože vám presne ako hodinky pošleme balíček každý mesiac! 🙂

#5: Aké podmienky má predplatné?

Žiadne. Môžete ho stopnúť alebo zrušiť kedykoľvek chcete!

#6: Môžem mať viacero predplatných naraz?

Samozrejme! Ak potrebujete rôzne produkty v rôznych časoch a frekvenciách, môžete si vytvoriť viac ako jedno aktívne predplatné.

Hoci túto možnosť neodporúčame, pretože je veľmi jednoduché pomiešať si rôzne predplatné. Pred zavedením dvoch predplatných prosím kontaktujete našu zákaznícku podporu. Zistite, či môžu zariadiť, aby ste mali všetky vaše objednávky v jednom predplatnom. 🙂

#7: Ako môžem zaplatiť za svoje predplatné?

Môžete platiť na dobierku kuriérovi a v mnohých prípadoch kreditnou kartou. Taktiež si môžete zvoliť platbu vopred. A pre ešte väčšie pohodlie môžete platiť pomocou SimplePay. V tomto prípade vám systém automaticky odčíta sumu z vašej karty a nemusíte sa o nič starať.

#8: Musím za svoje predplatné zaplatiť dopredu?

Samozrejme, že nie! Len ak chcete zaplatiť vopred. Ale aj v tomto prípade stačí, ak zaplatíte za jeden balíček.

#9: Akú zľavu dostanem s predplatným?

Ak budete mať predplatné, získate zľavu 10% na každý produkt vo vašom predplatnom.

Iné možnosti nákupu

#1: Môžem si kúpiť krmivo CricksyDog v obchodoch?

Nie. Len priamo od nás, nemáme žiadnych predajcov. Ak by sme mali, ich zoznam by tu bol uvedený.

#2: Môžem si kúpiť krmivo z internetových obchodov?

Nie. Len priamo od nás, nemáme žiadnych predajcov. Dokonca ani online obchody!

#3: Kde si môžem objednať?

Objadnávku môžete zadať na našej webovej stránke, pomocou emailu alebo dokonca facebookového chatu! Môžete si od nás objednať v podstate všade! 🙂

Iné krmivá pre zvieratá

#1: Máte aj krmivá pre mačky?

Áno! V polovici roku 2020 sme vytvorili sesterskú značku, ktorá sa špecializuje na mačky. Mrs. CAThy. Taktiež vyžadujeme vysokú kvalitu rovnako ako u nášho krmiva pre psy.

Produkty pre mačky môžete nájsť tu:

#2: Máte krmivá aj pre iné zvieratá?

Momentálne máme krmivá pre psy na stránke CricksyDog a krmivá pre mačky na stránke Mrs.CAThy. V budúcnosti možno pridáme ďalšie.

Nezávisle overené
1520 hodnotení